Wednesday, September 4, 2019

Александар Игњатовић




Александар Игњатовић, рођен 2000. године.  Завршио Гимназију у Младеновацу и ОМШ "Стеван Христић", одсек за соло певање. Похађа музичку школу „др Војислав Вучковић и студира енглески језик на Филолошком факултету у Београду. Фронтмен је бенда "Ђука и два Вука".


Тамна мисао


Једна је тамна мисао
седела, гледала ме претеће
за забаченим столом мог кафића.
Можда је и гледала кроз мене,
узимајући у обзир количину ракије
коју је халапљиво пила
непријатно дуго времена.

Ја гледам своја посла,
перем судове, мислим о музици,
својим дужностима
и помало о њој, као и увек.

Мисао је неспретно устала
разбивши већ другу чашицу,
смешним корацима се устремивши
некуд, можда ка мени;
кад би ме ова заобишла,
било би занимљиво.

Претури се она одједном
преко шанка, поразбијавши
пар шоља и мој унутрашњи мир,
остаде у том положају
дуже, само из жеље да ме
поремети.

Можда, ако променим извор
енергије, на којој се налазим,
чаше ће се склопити поново
само кад би ми неко познат
баш сад наишао.

Ено, нема никога
чаше су разбијене,
исекох се на једну.
Мисао је изашла из кафића,
и за собом оставила
отворена врата.





Кад


Кад полако време почне
да ме љушти
тај траг мој, као лишће
што у јесени земљом шушти
кад моје мисли задобију пукотине.

Кад моје сузе постану све сувље,
кад најзад схватим тајну бола
и моје биће достигне своје најдубље
кад научим да препознам задње осмехе.

Кад мој дух постане претежак
за моје смртно,трулежно тело.
Кад ми се све на свету буде свело
на оно што је било, и што неће бити.

Кад постанем само делић ветра,
сам у целини, и то буде све
што је остало од мог земаљског живота,
тамо негде, можда, у нечијем срцу
остаће да свира моја вечна нота.






Фото: You Tube

No comments:

Post a Comment